פיצ’רים – פרטי העסק בכרטיס ביקור דיגיטלי

פיצ’רים – פרטי העסק בכרטיס ביקור דיגיטלי

פרטי העסק בכרטיס ביקור דיגיטלי הם אינפורמציה חשובה עבורכם. הם בעצם מייצרים את הרושם הראשוני ובונים מושג כללי לגבי השירותים המוצעים אצלכם. מבין הקטגוריות השונות של הפיצ’רים זו הכי בסיסית. אבל אל תשכחו שבכרטיס ביקור דיגיטלי ההכי פשוט הוא עדיין מיוחד בהשוואה לפלטפורמות פרימיטיביות אחרות. כמו שכבר הסברנו בכתבה הקודמת – פרטי עסק נשמע לנו גנרי ותפל מעולם המושגים המוכר לנו, אך בתחום הזה יש להם חשיבות עליונה!

1. פרטי התקשרות לעסק

אף על פי שלכאורה פרטי התקשרות הם תוכן בסיסי בכרטיס ביקור, כאן החשיבות שלהם עולה מדרגה. אתם בטח שואלים את עצמכם מה שונה בפלטפורמה הדיגיטלית של כרטיס ביקור. קודם כל בגלל תהליך הדיגיטציה שלשמו התכנסנו כאן, הפרטים שלכם הופכים להיות דינאמיים. מה הכוונה? אתם יכולים לשנות את פרטי ההתקשרות שלכם ביתר קלות מבלי להדפיס עכשיו כרטיס ביקור חדשים. זה חסכוני גם לכיס שלכם וגם לסביבה. סיטואציה חדשה ופשוטה של Win-Win.

מעבר לקלילות שכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לנו, הוא גם מרחיב לנו אפשרויות שפעם היו מוגבלות. כך למשל פרטי ההתקשרות לעסק עברו הרחבה משמעותית בכל הנוגע לכרטיסי ביקור דיגיטליים. בכרטיסי הביקור הישנים היינו מוגבלים למרחב מצומצם מאוד של טקסט. כל הפרטים היו כתובים בקטן, והיינו צריכים לריב עם עצמנו כדי להקיש את מספר הטלפון בלי טעויות. בכרטיסי הביקור הדיגיטליים של ימינו משטח התצוגה התרחב משמעותית ואף נותן לנו את הפריווילגיה למזער פרטים לתוך כפתורים מהירים עם שלל פעולות. למה להקליד את מספר הטלפון שאפר פשוט לחוץ על כפתור “חייג”?

פיצ'רים - פרטי העסק בכרטיס ביקור דיגיטלי

2. שעות פעילות העסק

לפיצ’ר הזה יש חשיבות עליונה. ברגע שהלקוח כבר בחר בכם כנותני שירות, הדבר הראשון שיברר הוא את שעות הפעילות שלכם. במידה והוא מחזיק בכרטיס ביקור רגיל של העסק שלכם, סביר להניח ששעות הפעילות לא כתובות שם. הלקוח בטח יצלצל אליכם, ישאל אם אתם פתוחים ואולי ימשיך לשאול אתכם עוד דברים על הדרך. סתם ככה כי כבר עניתם לשיחה.

סביר להניח כי השאיפה שלכם היא להגיע למצב של יותר מלקוחות בודדים ביממה. אולי אתם כבר שם ויש לכם המון לקוחות מדי יום. אם כן המצב בעייתי. ריבוי לקוחות שמתקשרים אליכם יכול לגזול מכם זמן יקר ולמנוע מכם להמשיך בעבודה באופן רציף. לכן הפיצ’ר של שעות פעילות הוא לא רק מסייע אלא גם חשוב ויעיל. הוא נותן מידע מקיף בכל הנוגע לזמני פתיחת העסק. תחשבו על כל הטלפונים המיותרים שזה חוסך לכם. כך אתם מותירים ללקוחות שלכם ליצור עמכם קשר כאשר הם באמת רוצים לברר משהו נקודתי.

3. אודות העסק

כאשר אתם נתקלים בעסקים שונים באינטרנט, רב הנסתר על הגלוי לגביהם. אתם מתבססים בעיקר על ביקורות כדי להבין את רמת השירות בעסק. אבל זהו העסק שלכם! האם אתם באמת רוצים להשאיר את הרושם שלכם בידי הביקורות בלבד? בדיוק בשביל זה קיים פיצ’ר חדש בכרטיסי הביקור הדיגיטליים – “אודות העסק”! בחלק הזה תוכלו לפרט על העסק שלכם, כמה זמן הוא קיים, מהי האג’נדה המקצועית שלכם וכו’. זה כדאי ונחוץ מפני שזה מידע מועיל ללקוח שלכם, אבל גם מפני שהוא נותן ללקוחות מושג ראשוני לגבי המהות והאופי של העסק שלכם. במקרים מסוימים הלקוח יבחר בעסק שלכם על פני אחר רק בגלל שהוא התחבר למה שכתבתם על עצמכם. רק בגלל שהצלחתם לעורר אצלו איזשהו רגש הזדהות וזה מושך אותו ישר אליכם.

פיצ'רים - פרטי העסק בכרטיס ביקור דיגיטלי

4.שירותי העסק

בתחילת הכתבה פירטנו רבות בנוגע להרחבת המשטח בכרטיס ביקור דיגיטלי לעומת כרטיס ביקור רגיל. למעשה בפלטפורמה החדישה הזאת ניתן לקבץ חלקי אינפורמציה שקודם לכן לאיכלו להיכנס בתוך כרטיס הביקור הרגיל. את המידע הזה קיבלנו באתר האינטרנט של העסק או בעלונים שיווקיים בתקופות קדומות יותר. והנה הגענו לזמנים דיגיטליים בהם אנחנו יכולים לצרף לתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי את השירותים אותם אנו מציעים בעסק. במה אנו מתמחים, מה מיוחד אצלנו בשונה מקולגות שלנו וכמה אנחנו מגוונים. למעשה באזור הזה אתם תפרטו את כל הרפרטואר המקצועי שלכם. זה בדיוק המקום להרשים את הלקוח והראות לו עד כמה אתם מקצועיים ומנוסים.


בסקירה כוללת של הקטגוריה הזו בעצם מייצגת את ה”תכל’ס” של העסק שלכם. פרטי העסק בכרטיס ביקור דיגיטלי נותנתים מידע מקיף על שלל הדברים שהלקוח העתידי צריך לדעת לפני שהוא מגיע אליכם. אינפורמציה חיונית כזאת נותנת ללקוחות תשובות על המון שאלות נפוצות מבלי שיצטרכו להטריד אתכם בטלפונים ולחפור לכם בשאלות כאילו הם עורכים איזה סקר או סטטיסטיקה. אבל זה לא רק הפרטים. ראינו גם שאתם יכולים לסגנן במילים יפות תיאור על העסק שלכם – כזה שיצור תמיד זוהרת עליו וימשוך את הלקוחות היישר לידיים שלכם.

4 1 מצביע
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel