עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מורה נהיגה

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מורה נהיגה

כרטיס ביקור דיגיטלי מורה נהיגה

היום נדון בכרטיס ביקור דיגיטלי עבור מקצוע מוכר וידוע מתחום התעבורה. בהחלט! מדובר במורה נהיגה. בכתבה תקבלו טיפים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למורה נהיגה מקצוע בעל חשיבות רבה, הרי בלעדיו איך נוכל להתנייד בקלות כזאת ממקום למקום? ובמיוחד עכשיו כאשר הסופות חלפו מאיתנו, ומזג האוויר הפך להיות שמשי יותר. הכלניות בוהקות, השקדיות פורחות, וזהו בדיוק הזמן לקחת את הרכב ולטייל. זה כל כך כיף לנהוג באווירה פסטורלית כזאת. אז בואו נעשה כבוד לאותם אנשים שבזכותם אנחנו עולים על ההגה כל בוקר – מורי הנהיגה! תכלס, יש מישהו שלא זוכר את המורה לנהיגה שלו? זו אישיות שתזכרו כל חייכם😉


כרטיס ביקור דיגיטלי מורה נהיגה – קווים כלליים

מורה נהיגה הוא מקצוע מעולם התעבורה. לכן בעיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו נשתמש באלמנטים מוחשיים מהכביש. בגלל הספציפיות של המקצוע אנחנו נשתדל לקשר אותו באופן הכי ישיר שיש לעולם התעבורה. הישירות הזאת היא דבר חריג אמנם, אך כל מקרה והנסיבות שלו.

כרטיס ביקור דיגיטלי מורה נהיגה

צורות

הצורות בהן נשתמש לעיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו יהיו גיאומטריות ופשוטות יחסית. משולשים, עיגולים, מעוינים וכדומה. מדוע? פשוט! אלו הן הצורות של תמרורים בצידי הכביש. תמרורים מלכתחילה עוצבו באופן גיאומטרי על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הנהג. ובמקרה שלנו גם את זה של הלקוח. מה שאנחנו עושים בעצם זה לקחת את התמרורים ולשלב אותם בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי. בדוגמה שהבאנו כאן ניתן לראות שיש שימוש בצורות תמרור ושילוט דרך כאובייקט עם טקסט מודגש. אם יש לכם את האפשרות, הרעיון מומלץ מאוד.

צבעים

מבחינה צבעונית כדאי להישאר ולהתבסס על התמרורים כפי שהם. הצבעים הם אדום, כחול וצהוב. שילוב של לבן עם אפור כהה (נוטה לשחור) יכול לסייע כאן מאוד. בעיקר כאשר אתם תוחמים אזורים שונים על המשטח. זה למעשה מתכתב עם האלמנטים של כביש האספלט. דרך כהה עם סימונים לבנים.

אז נכון שזה נראה כמו קולאז’ של כבישים, אבל שימו לב כיצד האובייקטים מתחברים בצורה מאוזנת. פה בעצם הסוד – איזון. בגלל שיש כאן שימוש גס בצבעי קצה וצורות גיאומטריות, חשוב לנסות ולהגיע לאיזון מסוים. מה שיש להימנע ממנו הוא לתת לצבע מסוים להשתלט ולהיות דומיננטי מדי על חשבון האחרים. רצוי לפזר אותם בכל חלקי הדף כדי שתיווצר הרמוניה צבעונית ביניהם.


מבין כל המקצועות אותם סיקרנו לאחרונה, נראה שזה המאתגר מכולם. למרות זאת אתגרים מהסוג הזה יכולים להיות מהנים. חשוב להגיד שבמקרה הזה ארגז הכלים העיצובי שלכם הוא רחב ומגוון. אתם יכולים להשתמש כמעט בכל אלמנט שעולה לכם לראש כל עוד הוא מתקשר עם דרכים. בדיוק בגלל זה אנחנו בטוחים שהתוצאה שלכם תהיה מקורית ויצירתית. אז תנו בראש!!!

3.8 4 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel