כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי

אי אפשר לדבר על כרטיסי ביקור דיגיטליים מבלי להעלות את שאלת המחיר. כמה יעלה כרטיס ביקור דיגיטלי? האם זה משתלם לי כלכלית? האם זה יקר יותר או זול יותר מכרטיס ביקור מודפס? הכתבה הבאה מרכזת לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על חבילות בשוק כרטיסי הביקור הדיגיטליים. בשוק זה תוכלו למצוא המון תוכניות וחבילות בתנאים שונים ותעריפים שונים.


“המסלול החינמי” – כן בהחלט, אם תחפשו קצת, תוכלו למצוא גם מסלולים שיאפשרו לכם להנפיק כרטיס ביקור דיגיטלי לגמרי בחינם. אלא שמסלולים אלה מאוד מגבילים ולעתים לא יספקו לכם את מה שתצטרכו באמת. לרוב המסלולים החינמיים יגבילו אתכם בכמות התמונות שתוכלו להעלות, כמות הלחצנים (שהם כלי שימושי ביותר כמו שכבר הסברנו בכתבה “מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?“), ובאפשרויות העיצוב. במקרים לא מבוטלים המסלול החינמי יגביל אתכם בכרטיס ביקור דיגיטלי עם לוגו החברה שהנפיקה לכם אותו כמעין קרדיט או קידום שיווקי עבורם. אם תרצו להיפטר מאותן הגבלות, תיאלצו לפתוח מעט את הכיס.

“המסלול הבסיסי” – המסלול הזה הוא הרווח ביותר בקרב בעלי עסקים אשר משתמשים בכרטיסי ביקור דיגיטליים. המחירים של חבילה בסיסית שכזאת נעים היום בין 200 ל-350 ש”ח לשנה. תוכלו למצוא גם במחיר זול יותר, אך יתכן מאוד שזה יבוא על חשבון התוצאה שתקבלו. כמובן שמרביתם עד ככולם מנותני השירות בתחום הזה יאפשרו לכם לשלם באופן חודשי את המחיר הזה בפריסה שווה לכל חודש. חלק מהחברות המנפיקות כרטיסי ביקור דיגיטליים אפילו יציעו לכם מראש חבילה חודשית ללא התחייבות, אלא שאז המחירים ינועו בין 25 ל-45 ש”ח לחודש – מה שמייקר לכם באופן יחסי את המחיר.

מסלול פרימיום” – מסלול זה יכול להתאים מאוד לבעלי עסקים שמנסים ליצור לעצמם תדמית שיווקית ועסקית מרשימה. אך יתכן ואם יש לכם עסק בוטיקי קטן ופרטי, המסלול הזה הוא לא בשבילכם. לרוב חבילות פרימיום מציעות את כל האפשרויות שקיימות במסלול הבסיסי בתוספת כמה פריבילגיות משתנות מנותן שירות אחד למשנהו. דוגמאות לתוספות אלה יכולות להיות עדכון פרטים ללא הגבלה, תמיכה בקובצי וידאו, עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי באופן אישי ועוד. במצבים מסוימים חבילות אלה כוללות תוספת של שירותים נוספים שאינם הנפקת כרטיס ביקור דיגיטלי ולכן המחיר הוא גבוה יותר. אם יש לכם התלבטות בין מסלול פרימיום למסלול בסיסי, אנו ממליצים לכם לבחון היטב את ההצעות העומדות לפניכם מפני שהתעריפים של מסלולי פרימיום הם כפולים באומדן מאלו של המסלולים הבסיסיים.

“מסלול עסקי” – מסלול עסקי הוא מסלול שפונה לחברות גדולות שצריכות כמות מסיומת של כרטיסי ביקור דיגיטליים שונים ליותר מעובד אחד. חבילות אלו מקבילות לחבילה משפחתית או מנוי עסקי של חברות תקשורת – “אתם רוצים יותר מכרטיס אחד? אין בעיה, נעשה לכם מחיר!”. זוהי הגישה ובצדק. עבור חברות המעסיקות עובדים רבים אשר באים במגע עם קהל, החבילה הזאת יכולה להיות משתלמת ביותר. לחבילות אלה אין תעריפים קבועים, והם משתנים בהתאם לנותן השירות ולכמות הכרטיסים שתרצו להנפיק. אם תרצו לקבל הצעת מחיר עבור חבילה עסקית, תצטרכו ליצור קשר עם נותן השירות.

אז אם ניקח את כל המסלולים אשר הזכרנו כאן במאמר, נוכל לקבל תמונת מצב די פשוטה. מסלול חינמי יכול להיות נחמד אך לא לתקופה ארוכה. אלו מסלולים שיגבילו אתכם מבחינת הנראות ויעכבו אתכם מבחינת האופן שבו הלקוח הפוטנציאלי יתרשם מכם. זה כן יכול להיות התנסות נחמדה לתקופה התחלתית קצרה על מנת להבין אם אתם רוצים וצריכים כרטיס ביקור דיגיטלי או לא. אבל לא מומלץ להשעין את העסק שלכם על כרטיס ביקור דיגיטלי שהנפקתם בחינם.
המסלול הבסיסי הוא מסלול נהדר להתחיל ממנו את העסק שלכם אם אתם עוד בראשית הדרך. המחיר הוא נוח והתמורה היא מעולה. עם האופציות שחבילה זו מציעה לכם אתם יכולים להשאיר רושם חזותי נפלא.
אם אתם חברה גדולה או עסק מבוסס, יכול להיות שכדאי לכם לשקול להירשם לחבילת פרימיום או חבילה עסקית. חבילות אלו באות לחסוך לכם המון כסף וכאב ראש. אם התמורה של המסלול הבסיסי היא טובה, אז של שתי חבילות אלו היא מקסימלית. אבל אל תקפצו ישר לחבילה יקרה כמו זו. תחשבו טוב אם זה מועיל ומשתלם לכם לפני כן.

3.9 7 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel