מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

בטח שאלתם את עצמכם פעם עד כמה כרטיסי הביקור שלכם מועילים לכם. “מישהו בכלל טורח לקרוא את כרטיסי הביקור שלי?”, “איך אני יכול להעביר כרטיסי ביקור בתפוצה רחבה יותר?”, “כמה כרטיסי ביקור כדאי להדפיס?”… אז זהו, שכל השאלות האלו הן כבר נחלת העבר. בימינו יותר ויותר עסקים ובעלי מקצועות עצמאיים עוברים להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים. מה זה אומר? תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בנושא.


כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פלטפורמה אינטרנטית בעלת עמוד אחד המאגד אליו את כל הפרטים על העסק שלכם ממש כמו בכרטיס ביקור מודפס. אלא שבכרטיס ביקור דיגיטלי קיימות פונקציות אינטראקטיביות דוגמת לחצנים, ובנוסף הם נוחים לעיצוב וניתנים להעברה בקלות וביעילות. כלומר במקום להעביר מיד ליד כרטיסי ביקור מודפסים, תוכלו פשוט לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי דרך וואטסאפ, מסנג’ר, וייבר וכו’…

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

אז מה כרטיס הביקור הדיגיטלי בא לחדש לנו בעצם? בואו ונרד לשורש העניין:

  1. נוחות ויעילות – יש המון יתרונות במעבר ממוצר פיזי למוצר דיגיטלי. קודם כל זה נוח. תחשבו שאתם צריכים להסתובב בכל מקום עם ערימה של כרטיסי ביקור שכנראה תתקעו איפשהו בתא הכפפות של הרכב שלכם. כל הפרוצדורה הזאת מבולגנת, מרושלת ומוציאה את המיץ גם לכם וגם למי שאתם מוסרים את כרטיס הביקור. אתה אומר “חכה, אני ארד לרכב ואביא לך כרטיס ביקור שלי”… אתה יורד למטה, נכנס לרכב ומחפש את כרטיסי הביקור שלך איפה שלא יהיו. בסופו של דבר אתה מוצא את הכרטיסים, שולף כרטיס קצת מקומט כי הוא היה מתחת לשאר החפצים בכפפות, וחוזר למעלה.
    במקום להיסחב עם כל הערימה הזאת, אפשר פשוט לאחסן אותה בתוך הטלפון שלכם. בגלל שכרטיס הביקור הוא דיגיטלי, הוא בעצם מהווה ערימה אינסופית של כרטיסי ביקור.
    הם אף פעם לא מתקמטים, דוהים או נזרקים לפח. הם תמיד איתכם בכיס.
  2. לחצנים – פיצ’ר חדש ובלעדי לכרטיסי ביקור דיגיטליים הוא לחצנים. בכל כרטיס ביקור דיגיטלי יש כשישה לחצנים שעוזרים ללקוח להגיע אליכם ביתר נוחות. אם הלקוח רוצה להתקשר אליכם, הוא יכול פשוט ללחוץ על לחצן “חייג אליי” במקום להקליד את כל המספר. אם הלקוח מנסה להגיע אליכם, הוא יכול ללחוץ על לחצן “נווט אליי” במקום לחפש את הכתובת ב-Waze. לחצנים הם כלי חיוני שהופך את יצירת הקשר הלקוח איתכם לנגישה יותר.
  3. אינפורמציה – כמו שאתם יודעים, פרטי עסק יכולים להשתנות מעת לעת. בין היתר זה יכול להיות מספר טלפון שהשתנה, מעבר לכתובת אחרת או אתר אינטרנט חדש שבניתם לעסק במקום זה הישן. אבל מה קורה אם נתתם שירות ללקוח מרוצה לפני שנתיים, נתתם לו כרטיס ביקור, והוא שמר אותו למקרה שהוא יצטרך שירות אדיב ואמין כמו זה שאתם יודעים לתת. פתאום אחרי שנתיים הוא צריך אתכם שוב, אבל הכרטיס ביקור שיש לו ביד ישן ולא עדכני.
    עם כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו לעדכן כל פרט שתרצו בכרטיס הנוכחי מבלי להנפיק כרטיס ביקור חדש. כך הלקוחות שלכם יוכלו להגיע אליכם גם לאחר זמן רב מהפעם האחרונה שנתתם להם שירות.
  4. עיצוב – אלו שכבר הדפיסו כרטיסי ביקור בעבר בטח יודעים וזוכרים שהיינו צריכים למצוא איזה מעצב תותח-על שייעצב לנו כרטיס ביקור שתואם את הוויז’ן המקצועי שלנו וימשוך לקוחות להתקשר אלינו. אז גם את זה כרטיסי הביקור הדיגיטלים  חוסכים לנו! כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לכם להתאים ולעצב לעצמכם את הכרטיס ביקור האולטימטיבי עבורכם באופן שיתאים לתדמית העסקית שלכם.
  5. אקולוגיה – זהו! נגמרו הימים שאתם עושים חישובים של כמה כרטיסים להדפיס ואיזה בית דפוס מוציא לי אותם באיכות הכי טובה. אפשר להגיד שאת הבזבוז המזהם של נייר אפשר לשים מאחור. כרטיס הביקור הדיגיטלי יעזור לכולנו לשמור על סביבה ירוקה ולמזער את כריתת יערות הגשם שמשפיע על שינויי האקלים של זמננו. אתם אולי לא יודעים ואולי גם לא חושבים על זה ביומיום, אבל מדי שנה נכרתים מאות מיליוני עצים מסביב לעולם רק לשם ייצור של נייר. אותם עצים הם אלו שמספקים לנו את החמצן בעולם וסופחים אליהם את גזי הפילטה במעין תהליך טיהור האוויר של כדור הארץ. אז אם כבר מצאתם לכם כמה סיבות מקצועיות לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי, הנה לכם עוד סיבה – והפעם אקולוגית!

אפשר לסכם ולהגיד שהיתרונות של כרטיסי ביקור דיגיטלים עולים בהרבה על החסרונות. זהו מוצר שמציע קידמה, נוחות, התייעלות וגם התחשבות באיכות הסביבה. באופן שהוא מציע חיים קלים יותר גם לכם וגם לזולת, ניתן להגיד שתפסתם שתי ציפורים במכה אחת. כלל הנראה מדובר בשלב ההתפתחותי הבא של כלי השיווק העסקיים.

4.1 9 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel