הפיצ’רים החמים של כרטיס ביקור דיגיטלי!

הפיצ’רים החמים של כרטיס ביקור דיגיטלי!

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פלטפורמה מדהימה. היא מקלה לנו את החיים והופכת אותם לפשוטים מאוד. בתקופה האחרונה למדנו מהו כרטיס ביקור דיגיטלי, איך הוא מועיל לנו, למה הוא עדיף על כרטיס ביקור רגיל וגם איך כדאי לעצב אותו בהתאם לעסק והמקצוע שלכם. אבל בסוגייה אחת עדיין לא נגענו והיא התכונות, או ‘פיצ’רים’ בשפה המקצועית. הפיצ’רים בהקשר הזה הם בדיוק מה שהופך את חוויית השימוש בפלטפורמה לכל כך נעימים וכיפיים. במידה מסוימת ניתן להגיד אפילו שהם בדיוק כל מה שקיים בכרטיס ביקור דיגיטלי ולא קיימים בכרטיס ביקור רגיל. אז כן כמו שבטח כבר הבנתם בכתבה הזאת נעסוק בפיצ’רים החמים של כרטיס ביקור דיגיטלי!

ארסנל הפיצ’רים יכול להשתנות לפעמים מנותן שירות אחד לנותן שירות אחר. חלק מהם בסיסיים וחלק אקסלוסיביים. יתכן שאת חלקם תקבלו בחינם בזמן שחלק אחר מהם יהיה כרוך בתוספת תשלום. כהרגלנו אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר בדברים כדי שתוכלו להגיע למסקנה הטובה ביותר לפני שתקבלו החלטה איפה וכיצד לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. הפיצ’רים של כרטיס הביקור הדיגיטליים מתחלקים ל-5 קבוצות עיקריות עליהן מיד נרחיב.

1. פרטי העסק

רובכם מכירים את פרטי העסק הגנריים ששימשו אותנו בכרטיסי ביקור הקלאסיים. שם, טלפון ועוד מספר פרטים שימושיים כמו כתובת פיזית וכתובת מייל. הפלטפורמה החדשה של כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרת לנו לרכז יותר מידע לגבי העסק שלנו ולתת ללקוח הפוטנציאלי תמונה יותר רחבה אודותינו. פיצ’רים שנכנסים לקטגוריה זו:

פרטי ההתקשרות לעסק

– גם כאן בכרטיס ביקור הדיגיטלי תוכלו לכתוב את מספר הטלפון העסקי שלכם, לציין כתובת, להדגיש את שם העסק וכו’. אז מה בכל זאת שונה? זוהי פלטפורמה דיגיטלית. ככזאת תוכלו בכל רגע נתון לעדכן את פרטי ההתקשרות שלכם באופן שלא יצריך מכם להנפיק כרטיסי ביקור חדשים. הכל יעודכן וימצא בכרטיס ביקור הדיגיטלי הקיים שלכם!

שעות פעילות העסק

– שעות פעילות לעסק הן דבר חשוב מאוד. בעבר כרטיסי הביקור היו חתיכה קטנה מנייר שכמות המילים אותם יכולנו להוסיף עליו הייתה מוגבלת. היום לעומת זאת נוכל לציין את שעות הפעילות של העסק כבר בכרטיס הביקור הדיגיטלי החדיש שלנו!

אודות העסק

– בתקציר קליל על העסק שלכם ועל עצמכם. זה פיצ’ר מאוד יעיל ומאפשר ללקוחות שלכם לקבל מושג ראשוני מול מי הוא עומד ולהתחבר אליכם באופן אישי.

שירותי העסק

– הפיצ’ר הזה הגיע לכרטיסי הביקור הדיגיטליים מהפליירים של ימים עברו. אלא שכאן כל המידע במקום אחד, כולל השירותים המוצעים אצלכם בעסק. כמה פשוט – ככה קל! הכל במקום אחד.

הפיצ'רים החמים של כרטיס ביקור דיגיטלי

2. נראות ועיצוב

עיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי לא דומה בשום אופן לזה של כרטיס ביקור מנייר. הפלטפורמה היא אחרת ויש לה חוקים משלה. יש כאן אפשרות רחבה עד מאוד למתג את העסק שלכם מפני שקיימים מגוון אמצעים חזותיים בהם אתם יכולים להשתמש. פיצ’רים שנכנסים לקטגוריה זו:

לוגו/תמונת פרופיל

– לוגו הוא החותמת העסקית שלכם. כל עסק שמכבד את עצמו הוא כזה שיש לו לוגו. אז מה חדש כאן בכרטיסי הביקור הדיגיטליים? ללוגו יש מקום של כבוד בחלק העליון תחום בתוך ריבוע או עיגול. בנוסף תוכלו להחליף את הלוגו בתמונת פרופיל שלכם.

קאבר

– אז אם יש כבר תמונת פרופיל אז כמובן שגם יש תמונת קאבר. הקאבר יכול לתת עוד מידע ויזואלי על העסק שלכם ולמתג את אותו באופן שתרצו. שילוב של קאבר עם לוגו או תמונת פרופיל יסגנן עבורכם תעודת זהות עסקית מושלמת!

גלריית תמונות

– הפיצ’ר הזה הוא ממש חידוש בהשוואה לכרטיס ביקור מנייר. יש כאן קפיצת מדרגה רצינית בכל מה שנוגע לנראות. גלריית תמונות בעצם מהווה את הכניסה של עולם הרשתות החברתיות לתוך הפלטפורמה של כרטיסי ביקור דיגיטליים ומאפשרת לכם ליצור רושם משמעותי אצל הלקוחות.

סרטון וידאו

– הדבר הבא ברשימת הפיצ’רים! נכון לעכשיו תוכלו להטמיע סרטוני וידאו בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. סרטון יכול לתת רושם חזק בהרבה מתמונה מפני שבסרטון אתם ממחישים את העסק שלכם תוך כדי תנועה. זה המקום בעצם להראות ללקוח מה קורה אצלכם בעסק בכל יום עבודה.

3. נגישות

חלק בלתי מבוטל מהמהות של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שהוא הרבה יותר נוח ונגיש עבורנו ועבור הלקוח. זו פלטפורמה דיגיטלית ולכן היא מאפשרת לנו לבצע פעולות ביעילות ובמהירות בניגוד לכרטיס ביקור מיושן. פיצ’רים שנכנסים לקטגוריה זו:

שמירה מהירה

– זוכרים את כרטיסי הביקור הישנים? הלקוחות צריכים לקרוא את מספר הטלפון של איש המקצוע ואז להקליד אותו בטלפון. היום הם יכולים ללחוץ על כפתור אחד ולשמור את מספר הטלפון שלכם באופן מידי ברשימת אנשי הקשר!

טופס יצירת קשר

– פיצ’ר חדש ומיוחד שמאפשר ללקוחות ליצור אתכם קשר ישיר דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. בלחיצת כפתור יפתח חלון יצירת קשר בו הם יוכלו להשאיר לכם הודעה.

ניווט

– בעזרת לחיצת כפתור פשוטה הלקוחות יוכלו לנווט את דרכם אל העסק שלכם בקלי קלות. מערכות כרטיסי ביקור דיגיטליים לרוב תומכות גם ב-Waze וגם ב-Google Maps.

כפתורים חכמים

– בנוסף לפיצ’רים עליהם דיברנו, קיימים כפתורים נוספים. בעזרת כפתורים אלו יוכלו הלקוחות לשלוח לכם הודעת וואטסאפ מהירה או לחייג אליכם מיד.

תמיכה בשפות

– הדיגיטציה של כרטיס ביקור מאפשרת להם להיות נתמכי שפה. כלומר במידה והלקוח לא דובר את השפה שלנו, הוא יוכל להמיר אותה לאנגלית למשל. כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להיות מתורגם ליותר משתי שפות.

הפיצ'רים החמים של כרטיס ביקור דיגיטלי

4. חשיפה

הקטגוריה הזו של פיצ’רים מאגדת את אופן התצוגה שלכם ללקוחות. כאן בעצם אתם תבחרו כיצד אתם מעדיפים לחשוף את עצמכם אליהם. יתכן שתעדיפו שתהיה לכם אפשרות לעשות זאת ביותר מדרך אחת. הכל תלוי סיטואציה. פיצ’רים שנכנסים לקטגוריה זו:

שליחת הודעת לינק

– בדרך הזו תוכלו לשלוח הודעת SMS או וואטסאפ (מה שתבחרו) עם לינק לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. זו דרך מעולה ונפוצה מכיוון שהיא לא תלויה במיקום פיזי.

קוד QR

– דרך מתקדמת לחשוף את עצמכם ללקוחות. בסריקה של קוד QR דרך עדשת המצלמה, הלקוחות יוכלו לפתוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. שימוש בקוד QR הוא בעצם המתקדם ביותר מבין פיצ’רים של קטגוריה זו מפני שהוא מיישר קו עם הטכנולוגיה העדכנית.

כרטיס NFC

– מדובר בעצם במדבקה עם שבב המוטבע בתוכה. בעזרת הסריקה של השבב ייפתח כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. למען האמת זהו גימיק בלבד מאחר והוא לא מקדם בשום צורה את העסק שלכם. הוא תלוי מפגש פיזי בדיוק כמו כרטיס ביקור ישנים מנייר.

5. תדמית

מתייחס לתדמית העסקית שלכם ולאופן שבו תוצגו למי שצופה בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. יש חשיבות רבה לפיצ’רים האלה מאחר והם יכולים להועיל לתפוצה שלכם, בין היתר דרך המדיה החברתית. פיצ’רים שנכנסים לקטגוריה זו:

קישורים לרשתות חברתיות

– כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דרך נהדרת להזמין אנשים לצפות בפרופילים העסקיים שלכם. ניתן להטמיע לינקים בכפתורים שישמשו ככלי מעבר לדף שלכם בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

כפתורי שיתוף

– אלו מאפשרים לכם להגדיל את טווח החשיפה שלכם. ממש כמו שיש אפשרות שיתוף בדפי אינטרנט, כך גם יש בכרטיסי ביקור דיגיטליים. לקוחות מרוצים יוכלו בקלות להעביר את הפרטים שלכם לחברים, מכרים ובני משפחה.

סטריפ המלצות

– למה לחפש המלצות ברשת? אותם לקוחות מרוצים יוכלו להשאיר המלצה עליכם, ואתם תוכלו להטמיע אותן בכרטיס הביקור הדיגיטלי. כך הלקוחות הבאים שלכם יוכלו להבין עד כמה אתם מקצועיים כבר בשלב מוקדם.


לסיכום נאמר שאין סוף לאפשרויות שכרטיס ביקור דיגיטלי מציע. הוא עדיף בהרבה מכרטיס ביקור רגיל מנייר בכך שהוא לקח את הפורמט הזה הרבה יותר רחוק. תחשבו על רמת האינפורמציה שהלקוחות יכולים לקבל כאן יחד עם הנגישות והנוחות, ותבינו עד כמה אתם יכולים להרחיב את טווח הקליינטים שלכם. במאמרים הבאים נרחיב יותר על הפיצ’רים השונים כדי שתוכלו לגבש מושג מהם הכלים הכי חשובים לעסק שלכם 😉

4.7 3 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel