עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי אינסטלטור

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי אינסטלטור

כרטיס ביקור דיגיטלי אינסטלטור

אז שוב אנחנו כאן בסדרת המאמרים. ובכתבה השלישית בסדרה נעסוק באחד המקצועות הכי ידועים בישראל – האינסטלטור! או שרברב, כמו שמכנים אותו בעברית צחה. אז אחרי שמדריכי היוגה ועורכי הדין שבינינו הבינו כיצד לסגנן את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם, עכשיו תורם של האינסטלטורים. זהו מקצוע נפוץ ומבוקש, ויש בו לא מעט תחרות. אז איך תוכלו להתבלט מול המתחרים שלכם? בהמשך הכתבה תמצאו כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לאינסטלטור 😉


כרטיס ביקור דיגיטלי אינסטלטור – קווים כלליים

אינסטלטור הוא מקצוע פיזי, בו העובד משתמש בשתי ידיו כדי לבצע את מלאכתו. בדיוק מסיבה זו אנחנו ניעזר באלמנטים המוחשיים של עולם האינסטלציה כדי לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. הרי הטכניקה הפיזית היא כל המהות של מקצוע האינסטלטור.

כרטיס ביקור דיגיטלי אינסטלטור

צורות לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי אינסטלטור

פרסומים של עסקי אינסטלציה לרוב מתאפיינים בקווים פשוטים. משטחים ריבועיים, קווים ישרים כפי שניתן לראות במודעה שצירפנו כאן, הקווים והזוויות הם חדים כאן. הם לא בדיוק ישרים אבל עדיין יוצרים מסגרות מצולעות. זאת על מנת להתחמק מאותה עגלגלות נשית. אינסטלציה היא מקצוע פיזי. לכן רצוי לתת הרגשה של עוצמה בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. לכן מומלץ בעיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם להישען ככל האפשר על קו חד עם מסגרות גסות ועבות. שימו לב כי המסגרות (היכן שיש כאלה) הן מעובות ומודגשות ולא במקרה.

צבעים

לרוב הגוונים במודעות אינסטלטורים יהיו גוונים דומיננטיים – אדום וכחול כהה. פיזיות משדרת בדיוק את זה – דומיננטיות. אבל למה דווקא הצבעים הספציפיים האלה חוזרים במגוון מודעות אינסטלציה?

האדום הוא צבע דומיננטי וצעקני ולכאורה לא אמור להתקשר עם אינסטלציה כי הוא צבע חם, וזה מקצוע שמתקשר עם מים. אבל הצבע האדום מאוד נוכח בעולם הזה. יש לכך כמה סיבות. כלי העבודה שהכי מזוהה עם המקצוע הזה הוא מפתח צינורות. כפי שרובכם יודעים, מפתחי צינורות רובם ככולם הם בצבע אדום. משם בעצם הגיע הצבע הזה להיות אחד מאלו המזוהים עם המקצוע הפופולרי והידוע. דרך נוספת בה הצבע האדום מתקשר עם שרברבות היא הכובע האדום הקלאסי שאותו האינסטלטורים נהגו ללבוש בחצי הראשון של המאה הקודמת. מי לא מכיר את סופר מריו? השרברב ההרואי עם הכובע האדום. זה שקופץ על פטריות עובש וצולל אל תוך צינורות. בטח שכולכם מכירים!!!

צבע נוסף שמתחבר לעולם האינסטלציה הוא כחול. מלבד הקשר למים שזהו עיסוקו העיקרי של השרברב, הכחול מסמל את הסרבל הקלאסי שהאינסטלטור נהג ללבוש יחד עם הכובע האדום. סרבל הוא סימן היכר דומיננטי מאוד. לכן הכחול שבו נשתמש כדי לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הוא כחול כהה עמוק. ניתן להוסיף נגיעות של תכלת או כחול בהיר בנוסף לשני הצבעים האחרים, אך זה לא תמיד הכרחי.


לסיכום ניתן לומר שעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עבור אינסטלטור יתבסס בעיקר על האלמנטים המוחשיים של המקצוע. זה בלתי נמנע בהתחשב בכך ומדובר במקצוע פיזי עם הרבה עבודת ידיים. כאן העיצוב יתבסס על יש מיש ולא יש מאין כמו במקצועות יותר רוחניים – דוגמת הכתבה הראשונה בסדרה. בסופו של דבר זה ממש לא קשה, ואתם לגמרי יכולים לעשות זאת באפס מאמץ!!!

4.5 2 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel