עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי קוסמטיקאית / סיכום תחומי הקוסמטיקה

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי קוסמטיקאית / סיכום תחומי הקוסמטיקה

כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית

הנה הסתיימה לה סדרת שלוש הכתבות על איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית. מן הראוי שנערוך סיכום קצרצר על עולם המקצועות הכל כך נשיים ומיוחדים האלה. לכן ריכזנו עבורכן את מיטב התובנות והמסקנות מתוך הכתבות של החודש האחרון. רק עבורכן, מקווים שתהנו 😉


כרטיס ביקור דיגיטלי קוסמטיקאית – קווים כלליים

בהתייחסות כוללת לתחום הקוסמטיקה, צמד המילים הבולטות ביותר הן “בחירה” ו”גיוון”. בשלושת הכתבות האחרונות גילינו כמה תחום הקוסמטיקה הוא כל כך מגוון עם המון תתי-מקצוע והתמחויות שונות כמו גם סגנונות וטעם אישי של הנפשות הפועלות. האתגר שלך בין כל המגוון הרחב הזה הוא למצוא את הייחודיות שלך. החותם שיבליט את העסק שלך בתוך האוקיינוס הקוסמטי של ארצנו הקטנה.

צורות מתאימות לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי קוסמטיקאית

הצורות שחוזרות על עצמן בכל כרטיסי הביקור הדיגיטליים הן עיגולים וקווים מעוקלים. אל הצורות העגולות והנשיות מתלווה גם תנועת מברשת שהיא סימן ההיכר המובהק ביותר עם העולם הקוסמטי. אלמנטים אלה בעצם הם יסודות בסיס של המקצוע. ההמלצה שלנו היא תבסס את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכן על הצורות האלו ואליהן להוסיף עוד אלמנט או שניים שמזוהים עם ההתמחות האישית שלכן. אם אתן מאפרות זה יכול להיות ליפסטיק, ואם אתן מניקוריסטיות אז בקבוקון לק ג’ל. כל אלו הן רק דוגמאות. רצוי ואף מומלץ להיות יצירתיות ולחשוב על דרך משלכן לעצב את הכרטיס ביקור הדיגיטלי של העסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי קוסמטיקאית

צבעים

הצבעים הבולטים ביותר בכל שלוש הכתבות האחרונות הם גוונים של וורוד ואדום. צבעים אלו נכחו ביותר מכתבה אחת, וצבע הוורוד נמצא בכולן. בכל זאת וורוד הוא צבע שמשדר נשיות. זה לא משנה כמה גברים ילבשו חולצות וורודות. הצבע הזה תמיד ייתפס בעיני אנשים כנשי, ולכן אל תוותרו עליו. השתמשו בו כצבע בסיס, ואליו תוסיפו גוון או שניים נוספים. השילוב הקטלני ביותר הוא ירוק עם וורוד. זה שילוב שנהפך ליותר ויותר פופולרי בעיצובי הפנים של השנתיים האחרונות. הבעיה היחידה היא שהשילוב הזה הוא ספציפי מאוד ולא תמיד יתאים לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכן. תנסו להיות יצירתיות ולמצוא את הקומבינציה המדויקת בשבילכן. הרי אתן עוסקות בביוטי, אז מה זה בשבילכן לעצב ולסגנן? 😉

סדרת הכתבות לקוסמטיקאית

בסדרת שלוש הכתבות שלנו תוכלו ללמוד איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית. זהו תחום רחב עם מגוון התמחויות לכן התמקדנו בתחומי הקוסמטיקה העיקריים בהן ריכזנו עבורכן את מגוון התובנות והכלים שיעזרו לכן להגיע לעיצוב המדויק לכן.

כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים

מדריך עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית שמתמחה בבניית ציפורניים ומיועד במיוחד למי שעושה לק ג’ל, פדיקוריסטית ומניקוריסטית.


עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי טיפול פנים

מדריך עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עבור מי שמתמחה בטיפול פנים ומיועד במיוחד למי שעושה טיפולי פנים, טיפולי עור טיפוח ויופי.
כרטיס ביקור דיגיטלי טיפול פנים / קוסמטיקאית


כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת / קוסמטיקאית

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת

מדריך עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למי שמתמחה בטכניקות איפור ומיועד במיוחד למאפרת, שעוסקת בטשטוש פגמים והדגשת עצמות לחיים.


לסיכום, עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עבור קוסמטיקאית תלוי רק בך בסופו של דבר. הניסיון שלנו מראה שכשמדובר בנשים, העסק הופך להיות צבעוני ומגוון. הססגוניות הזאת לא פוסחת על קוסמטיקאיות. ההפך מכך, זה חלק מהמקצוע. אז אם אתן קוסמטיקאיות מכל סוג, תנו אותה בביוטי 😉.

4.8 4 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel