עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

הנה הגענו ליום האישה הבין-לאומי. בשנים האחרונות אנו הופכים להיות מודעים יותר להעצמה נשית. תכלס, אין דבר כזה עולם בלי נשים. העולם מזמן היה קורס בלעדיהן. לכן הפעם בחרנו להביא לקדמת הבמה מקצוע שהוא נשי במובהק – קוסמטיקאית! הרוב המוחלט של העוסקים בתחום הן נשים. למען האמת אין הרבה גברים שיכולים לבצע את התפקיד הזה טוב. מבלי להעליב אבל לגברים יש פחות חוש טעם מלנשים. אז כהצדעה לאותן נשות קריירה אנחנו נפרסם כאן בשבועות הקרובים 3 כתבות אשר יעסקו בעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים למקצועות נשיים. והפעם – כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים המתאים גם למי שעושה לק ג’ל, פדיקוריסטית שעושה פדיקור או מניקוריסטית שעושה מניקור. שימו לב, לאות כבוד המאמר כתוב בלשון נקבה 😉


כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית – קווים כלליים

בתחום בניית הציפורניים המאוד צבעוני ישנן שתי אסכולות שונות שלפיהן ניתן לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכן. ההבדל בין שתי האסכולות הוא רק הטעם האישי והאופן בו תרצו למתג את העסק. שני הסגנונות משדרים עולמות שונים לעתים עלולות לפנות לקהלים שונים. שימו לב בנות! יש לבחור בקפידה לאן את מכוונות את העסק שלכן.

כרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

“נייל רויאל”

צורות מתאימות בסגנון הראשון לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

המודעה זאת צועקת “אלגנטיות”. היא מאוד מלכותית, דומיננטית אך גם עדינה. המשטחים בעלי הצורה האקראית בעלי הגבולות המעוקלים משדרים נשיות. קווים מסוג דומה ראינו בכתבה על כרטיס ביקור דיגיטלי למדריכ/ת יוגה. יש כאן תמונה ראשית שנתחמת גם היא בגבולות מעוקלים, אך מלבדה יש רק עוד תמונה אחת. באופן כללי במודעה של בניית ציפורניים לא נהוג להשתמש ביותר מתמונה אחת או שתיים. שימו לב, התמונה המשנית וגם תג ההנחה נמצאים בתוך מסגרת עגולה. עיגול כמו שחלקכם כבר יודעים, הוא צורה בעל קונוטציה נשית. זאת בניגוד לקווים הישרים והזוויות החדות אשר משדרים גבריות. אלמנט נוסף שכדאי לתת לו תשומת לב הוא הקווים המעוקלים שצבועים בוורוד. הדבר המעניין הוא שעובי העיטורים האלו הוא אקראי ולא אחיד. למעשה הסיבה לכך היא שאקראיות מהסוג הזה מדמה משיכת מברשת. הקו הוא יחסית דק בכל אזוריו מאחר ומברשת הצביעה של לק היא קטנה ודקה.

צבעים

הצבעים כאן הם אלגנטיים ויוקרתיים. אותה מלכותיות נוכחת בכל משטחי המודעה הצבועים בכחול וסגול. הכחול כידוע לכם נמשל לצבע דמם של אצילים. אותו מיתוס אירופאי עתיק מימי קדם של אצילים בעלי דם כחול. הסגול הוא צבע שמייצג מלכותיות באופן אחר. לפני כ-500 שנים סגול היה צבע שנעשה בו שימוש נרחב לעיטורים, בגדים ודגלים של ממלכות באירופה. מאז סגול כהה נתפס מלכותי. רק תראו את הצבע הזה ותדמיינו איזה מלך מתהלך בארמון עם הגלימה הסגולה שלו. חשוב להגיד שהמשטחים צבועים בגוונים מדורגים כדי לשדר מוחשיות. אנחנו ממש יכולים להרגיש שאנחנו נוגעים בכל משטח צבע.

החלק היחיד שאינו מדורג בצבע הוא החלק הוורוד. הפסים המעטרים את המודעה צבועים בוורוד בהיר חלק. אתם שואלים מדוע? מאוד פשוט! הוורוד הזה מתחבר לצבעי הציפורניים הבסיסיים. הסתכלו כמה הגוון של הציפורניים בתמונה הראשית דומה לזה של העיטורים הוורודים. זו לא מקריות. הכל מכוון במטרה לעורר אצלכם את האסוסיאציה של לק וורוד. למעשה הגוון המסוים הזה הוא הגוון הכי בסיסי לצבעי ציפורניים.

“נייל בוטיק”

צורות מתאימות בסגנון השני לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי בניית ציפורניים / קוסמטיקאית

עכשיו כבר קפצנו לסגנון שונה לחלוטין. יותר פשוט, יותר עממי ויותר שכונתי במידת מה. אנחנו לא מתכוונים לכך שהוא סגנון “זול”, רק כזה שפחות משדר “חברה” או “תאגיד”. יש המון לקוחות שהמודעה הזאת תדבר אליהם יותר. אז מה יש לנו כאן?  נתחיל מזה שיש כאן משטח לבן מאוד גדול. מודעה עם בסיס לבן תמיד משדרת פשטות. כמו דף לבן חלק שעליו הוספתם את התוכן. הדבר שתופס את מירב תשומת הלב הוא האיורים בחלק הימני של המודעה. יש כאן שרבוטים של בקבוקי לק ספק ציורי ילדים. אפילו משטח הצבע יוצא מהקווים. אמנם הסטייל הזה משדר קצת יותר “בלגאן”. אבל זה בלגאן עם המון מחשבה. לכל אלמנט יש את האזור שלו בחלוקה שמשמרת את האיזון של המודעה. יש כאן המון שרבוטים של כלי המקצוע של מניקור ופדיקור, אבל זה לא רק עניין של סגנון. ריבוי איורים באים להגיד לנו – “אנחנו מקצוענים בכל מה שתרצו! לק-ג’ל, בניית ציפורניים, מניקור, פדיקור וכו’..”.

במודעה הזאת יש עוד שני אלמנטים משנה שמוסיפים לאווירת הבוטיק שלה. הדבר הראשון הוא תג ההנחה. תג ההנחה במודעה הזאת שונה לגמרי מזה של המודעה הקודמת. כאן אנחנו מוצאים תנועת מברשת מעגלית צבועה באדום. אין ממש מה להרחיב על משיכת המברשת הזאת. בעלת המודעה לא חוששת אפילו לרגע להראות לנו כמה העסק שלה מדבר לעם. ואם זה לא מספיק אז גם יש כאן שימוש רב בפונט כתב-יד. אם כבר מודעה בסגנון ידני אז עד הסוף!

צבעים

הצבעוניות במודעה הזאת היא לא רחבה במיוחד. נעשה כאן שימוש בפלטת גוונים צרה במיוחד שכל מטרתה היא להדגיש את השפע שיש בלק. וורוד בהיר נוכח בתוך הבקבוקון השמאלי. כפי שכבר הרחבנו קודם לכן, מתוך סמליות לצבעי ציפורניים. הבקבוקון השני צבוע בגוון פוקסיה שהוא גם גוון פופולרי מאוד בבניית לק-ג’ל, אך הוא גם מתקשר מאוד לנשיות מוחצנת. זה צבע נשי ודומיננטי לעומת הוורוד הבהיר והעדין. הצבע האחרון שעליו נדבר הוא האדום. תג ההנחה בצורת מברשת מעגלית צבוע באדום בוהק. האדום הוא אולי הצבע הכי מזוהה עם ההתגנדרות הנשית החל מהשמלה של ג’סיקה ראביט ועד השפתיים של מרילין מונרו. מעבר לכך, אדום הוא הצבע ציפורניים הכי קלאסי והכי רטרו. יש אנשים שכאשר תדברו איתם על צבעי לק, הם יחשבו תחילה על אדום.


עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית המתמחה בבניית ציפורניים יכול להיות משימה מאתגרת בפן החיובי של המילה. יש כאן שני סגנונות קצה המבטאים עולמות שונים. אך עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית יהיה תלוי באופי ובאישיות של בעלת העסק. לכן אם את מרגישה שאת לא בדיוק “רויאל” ולא בדיוק “בוטיק” אלא משהו באמצע, אל תחששי לקחת אלמנטים משני העולמות ולערבב ביניהם. את האיזון הנכון ואת התמיד שאת רוצה להשיג רק את יודעת!!!

4.7 6 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel