עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מעצב שיער / ספר

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מעצב שיער / ספר

הקיץ הגיע ואנחנו חוזרים לצאת בהמונים אל הרחוב! כמה התגעגענו לרגע הזה שנוכל לבלות בלי להסתמך על גחמות של מזג האוויר. זו העונה לצאת לבתי קפה, לשופינג, למופעים ולחתונות. אז אם כבר יוצאים מהבית אז צריך להיראות מיליון דולר עם איזו תסרוקת שיקית מגניבה. מה אתם צריכים בשביל זה? מעצב שיער כמובן! המקצוע עליו נדבר היום. בהחלט היום נדריך אתכם כיצד לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לספר או כרטיס ביקור דיגיטלי מעצב שיער. טוב, האמת שבארץ אין ממש הבדל. הרי כל הספרים כמעט הם גם מעצבי שיער. אז למרות שאנחנו בספירת העומר ואסור להסתפר (שמתם לב שספירה וספר זה מאותו השורש?), קבלו אותו! מעצב שיער!!! אם את ספרית בעלת מספרה או מעצבת שיער המתמחה בעיצוב שיער המדריך הזה יכול להתאים גם לך!!!


כרטיס ביקור דיגיטלי ספר / מעצב שיער – קווים כלליים

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למעצב שיער לא יושפע לחלוטין מהכלים הפיזיים אשר משמשים אותו במלאכה. כאן התדמית דווקא חשובה יותר. הכל תלוי מה הלקוחות יחשבו כשיראו אתכם. הרי היופי משחק כאן תפקיד. מילות המפתח בתחום הזה הוא אלגנטיות ויוקרה. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם צריך להיראות כמה שיותר אלגנטי ויוקרתי.

כרטיס ביקור דיגיטלי מעצב שיער / ספר

צורות מתאימות לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מעצב שיער

הדרך בה רוב מעצבי השיער מביאים לידי ביטוי את אותה יוקרה היא בהישענות על עיצובים קלאסיים ואפילו עתיקים. אחד המאפיינים הכי ייחודיים במודעה שאנחנו רואים כאן הוא טקסטורת המעוינים. טקסטורת המעוינים היא מאוד קלאסית ואופיינית לסגנון הוויקטוריאני מהמאה ה-19. סגנון זה פרח באנגליה של תקופה זו, והוא מזוהה מאוד עם משפחת המלוכה הבריטית דאז. לכן כאשר אנו מתבוננים בדוגמא זו, היא משדר לנו “מלכותיות”.

באופן כללי ניתן להגיד שהעיצוב כאן הוא מאוד קלאסי. יש כאן שילוב בין פונט דפוס לפונט כתב-יד ששניהם מאוד ‘רטרו’. המודעה מסוגננת בצורה של לוח מתכת, והתמונה שמצורפת באמצע נמצאת בתוך מסגרת של תמונה קלאסית. מה המשמעות של כל זה? בעצם רטרו מתנער מהמיינסטרים ושואף לייצג משהו יותר יצירתי ואמנותי. השימוש הזה הוא מכוון מאחר ומעצב שיער צריך להפגין יצירתיות ברמה כלשהי, ותתפלאו הקונוטציה הזאת עובדת! אם תתקלו במודעה מעוצבת ומסוגננת בסטייל של מעצב שיער, סביר להניח שרובכם ישערו שאותו בעל מקצוע הוא אדם יצירתי.

כרטיס ביקור דיגיטלי עיצוב שיער / מספרה

צבעים

מנעד הצבעים במודעה הזאת הוא צר במיוחד. זה לא חיסרון בהכרח. לפעמים יותר זה פחות, במיוחד במקרה הזה. אז שני הגוונים שיש לנו כאן הם שחור וזהב. כל אחד מהם מסמל משהו ותורם את חלקו ביצירת התדמית העסקית. השחור מתקשר לאלגנטיות ורשמיות. זהו צבע של חליפות מחויטות, עניבות ורכבי מנהלים. אם למשל תשאלו כל אדם שאתם מכירים מהו הצבע הכי “אלגנטי” בעיניו, התשובה שלו תהיה שחור. זה משהו שטבוע בנו באופן אסוציאטיבי.

האלמנטים שצבועים בגוון זהב מסמלים “יוקרה”. יש כאן טקסטים, צורות ואפילו מסגרת זהובה דקה כמו זו שראינו אצל עורך הדין. הצבע הזהב מאז ומתמיד היה צבע יוקרתי מאחר שהוא נגזר מתוך המשאב הכל כך נדיר ומהמם הזה. יש מעצבי שיער שבוחרים לשלב צבע כסף במקום או ביחד עם זהב. זה עניין של בחירה אישית.

אז למדנו ששחור וזהב מייצרים תחושה של פרסטיז’, אבל זו לא הסיבה היחידה שהם נוכחים כאן בצורה כזאת בלעדית. שני הצבעים האלו לקוחים גם היישר מתוך המספרות. שחור למשל הוא הצבע הקלאסי של חלוקי הקליינטים המסתפרים והמסתרקים במספרה. זהב למשל, וגם כסף הם צבעים מתכתיים. מתוך היותם כאלה הם לקוחים מכלי העבודה של מעצב השיער. קחו כל כלי כמעט שנמצא במספרה ותגלו שהוא תמיד כסוף או זהוב עם ידית שחורה.


עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עבור מעצב שיער מלווה בהישענות סימבולית על וינטייג’ ורטרו. במקרה הזה היא מייצרת הרמוניה שכולה דיסוננס בין אלגנטיות יוקרתית לבין חמימות ביתית. למרות הניגוד הזה יש כאן יתרון גדול. בעיני הלקוח כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לוקח את היתרונות משני ההיבטים האלה בשביל לייצר ללקוח שלכם רושם אידיאלי!😉.

4.3 8 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel