עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי טכנאי מזגנים

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי טכנאי מזגנים

כרטיס ביקור דיגיטלי טכנאי מזגנים

החורף חזר אלינו במלוא תפארתו עם שלגים שמכסים את ירושלים ורמת הגולן במרבד לבן יפיפה! ובעיתוי הזה אנחנו ממשיכים את סדרת הכתבות של בעלי המקצועות הנפוצים בישראל. התחום אותו בחרנו לסקר הפעם נבחר במיוחד למזג אוויר קיצוני שכזה, וזהו תחום המיזוג! כן, כן! הפעם נרחיב בטיפים עיצוביים שיעזרו לכם לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לטכנאי מזגנים. נכון שמיזוג הוא תחום שמוכר לנו הישראלים יותר בהקשר הקיצי. אבל בקור מטורף שכזה אי אפשר שלא להדליק את המזגן 😉


כרטיס ביקור דיגיטלי טכנאי מזגנים – קווים כלליים

טכנאי מזגנים הוא מקצוע שמתקשר עם אוויר ועם טמפרטורה. לכן אנו ממליצים לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם באופן שמתכתב באופן ישיר עם אלמנטים מעולם המיזוג. במקרה הזה העיצוב של כרטיס הביקור הדיגיטלי יהיה ברור, גלוי וגרפי בהתייחס לקונוטציות של מקצועות המיזוג.

צורות

כמו שניתן לראות במודעה, יש שימוש נרחב בקווים ומשטחים בצורת גל. הסיבה לכך היא מכיוון שצורות אלו מתקשרות באופן סמלי עם אוויר. אוויר הוא אלמנט חשוב ומרכזי בעולם המיזוג ובדיוק בגלל זה כדאי לבסס את העיצוב של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם על אלמנט זה. הקווים והצורות כאן הם נקיים ללא קווי מתאר והעובי שלהם איננו אחיד. האקראיות של עובי הצורות מייצג תחושה של רוח. לכן מומלץ להימנע מקווים תוחמים על מנת לאפשר את הזרימה האורגנית של הצורות על מנת לייצר תחושה אוורירית.

כרטיס ביקור דיגיטלי טכנאי מזגנים

צבעים

הגוונים של מודעות טכנאי מיזוג מזכירים מעט את אלו של מודעות האינסטלציה. אלא שהכחולים והאדומים במודעות מיזוג ייחודיים יותר למקצוע הזה. אתם כמובן יכולים לנחש מדוע השימוש בצבעים אלה הוא כל כך נרחב במקרה הזה. אדום וכחול הם צבעים המייצגים חום וקור. ואנחנו יכולים למצוא אותם כמעט על כל מד טמפרטורה.

יש לנו כאן שני גוונים שונים של כחול כאשר אף אחד מהם לא דומה לכחול שראינו במודעת האינסטלציה. אתם בטח שואלים מדוע שני גוונים של כחול. גוון אחד לא מספיק? אז קיימות מודעות מיזוג שעושות שימוש בגוון אחד בלבד של כחול. אלא שזה נראה דל יותר. הסיבה לשימוש של שני כחולים שונים היא שזה מעשיר את המנעד הסגנוני של המודעה. מעבר לכך, כל אחד מהכחולים מייצג משהו אחר. הכחול העמוק יותר מייצג את פעולת הקירור של המזגן בעוד שהכחול הבהיר יותר מייצג את פעולת האוורור שלו.

בשלב הזה כבר בטח הבנתם את משמעות הצבע האדום כאן. האדום מייצג את פעולת החימום של המזגן. עם זאת יש לומר שרצוי לא להשתמש באדום בוהק מדי. אדום רווי הוא דומיננטי מדי וצעקני. אם תשתמשו בו הוא ייקח חלק גדול מהפוקוס של הכחולים. כדאי להשתמש באדום מעט פחות רווי וגם אז להוסיף אותו בנגיעות אחדות. תנו את הבמה לגוונים הכחולים, הרי הם העיקר בתחום המיזוג.


עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עבור טכנאי מזגנים זה לא דבר קשה. זה אפילו יכול להיות מהנה. הקווים והצבעים הם כל כך ברורים ואסוציאטיביים שאת התוצאה תראו מיד במידה והיא טובה. אין סיבה להסתבך, הכל לפי הספר במקרה הזה. רק היצמדו לטיפים שכתובים כאן וההצלחה שלכם מובטחת!!!

3.5 2 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel