עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכת יוגה / מדריך יוגה

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכת יוגה / מדריך יוגה

כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכת יוגה / מדריך יוגה

ברכותינו! החלטתם להנפיק כרטיס ביקור דיגיטלי וגם מצאתם נותן שירות ראוי! אבל עכשיו הגיע שלב קשה לא פחות. איך לעצב את כרטיסי הביקור הדיגיטליים באופן שיתאים לחזון של העסק שלכם? פעם כשהיינו מדפיסים כרטיסי ביקור, מעצב גרפי היה מטפל בכל הסיפור החזותי וזה היה יוצא טיל!!! אבל אנחנו לא מעצבים גרפיים… אז מה עושים?


כמו תמיד אנחנו משתפים אתכם בכלים שיעזרו לכם בכל החלטה הקשורה בכרטיסי ביקור דיגיטליים לעסק שלכם. אלא שהפעם הכלים שניתן לכם שייכים לעולם הגרפי ולא לצד הכלכלי של התחום. המאמר הזה הוא ראשון מתוך סדרה של חמש כתבות, אשר בכל אחת מהן נרחיב ונכוון אתכם לעיצוב של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לפי מקצוע מסוים – והפעם מדריכ/ת יוגה.

כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכת יוגה / מדריך יוגה – קווים כלליים

הסטטיסטיקה אומרת שיש יותר נשים שעוסקות בהדרכת יוגה מאשר גברים. לכן התדמית של שיעורי יוגה היא יותר “נשית” בקרב האוכלוסייה הכללית. לכן כאשר אנו רואים פרסומים לשיעורי יוגה, הם יכילו אלמנטים שמזוהים יותר כנשיים מאשר כגבריים. וזאת ללא קשר אם בשיעור יש מדריך או מדריכה. מיד נרד לעומק של האלמנטים האלו לפי היבטים שונים.

כרטיס ביקור מדריכי יוגה

צורות:
מאחר ויוגה הוא תחום “נשי”, המבנה הצורני של עלונים וכרטיסי ביקור למדריכי יוגה יהיה עגול ומעוקל. לרוב תהיה תמונה גדולה אחת שתופרד מחלקו השני של המשטח בקו מעוקל ולא ישר. הקו המפריד יהיה עבה אך עם עוביים שונים מקצה אחד לשני. אם מדובר בעלון פרסומי, לרוב יימצאו בין שתיים לשלוש תמונות נוספות בתוך מסגרת עגולה. התמונות האלו ימוקמו על הקו המפריד או בחלק השני (לא על התמונה הגדולה). כמובן שלא נוכל לקחת את כל האלמנטים של עלון פרסום ולהעתיק אותו לכרטיס ביקור דיגיטלי. הרי זו פלטפורמה אחרת לגמרי. אבל חשוב שנבין את השפה הכללית כדי להבין איך אלמנטים אלו ישתלבו בעיצוב כרטיס הביקור הדיגיטלי.

בדומה לעלון פרסום, גם כאן כדאי להשתמש בקו מפריד מעוקל או עגלגל בין התמונה הראשית לפרטי ההתקשרות. את הלחצנים כדאי לעצב לפי אייקונים עגלגלים ומעוקלים, ולא כאלה עם קווים ישרים וחדים. ניתן להשתמש באייקונים עם מסגרת עגולה או ללא מסגרת כלל. זוהי בחירה שלכם. רצוי שלא יהיו עם מסגרת ריבועית.

צבעים:
מבחינה צבעונית קיימים כמה סגנונות כאשר כל אחד מהם משדר משהו אחר. הבחירה באיזה מנעד של צבעים להשתמש תלויה בטעם האישי שלכם ובאופן בו תרצו למתג את העסק שלכם. חילקנו את הסגנונות לשלוש פלטות צבע עיקריות, ונתנו שם לכל אחת מהן.

הפלטה הרוחנית

פלטת הצבעים הזאת תתאפיין בסולם צבעים שמתבסס בעיקרו על גוונים של סגול. כמו שאתם רואים בעלון לדוגמה, בעלת העסק השתמשה בצבע הסגול כעיקרי. ישנן נגיעות של פוקסיה (ורוד עז) וטורקיז על מנת לגוון מעט את העלון כדי שלא יהיה חד-גוני ומונוטוני במראה. פוקסיה מתקרבת לגוונים הסגולים במנעד שלה, אז החריגה לא משמעותית מהגוונים הכלליים. בכל זאת, הבחירה בנגיעות של פוקסיה אינן מקריות. הרי כולנו יודעים שזהו צבע שמאוד מייצג נשיות. הבחירה בטורקיז גם איננה שרירותית. הטורקיז מתקשר לצבע של מים – ממש כמו של הים האדריאטי שאנחנו רואים בתמונות באינסטגרם. איך המים שקופים, אה? לכן טורקיז שמתקשר למים באסוסיאציה ראשונית משדר שלנו שקיפות ורוגע. שימו לב שהמשטח עליו כתובים הפרטים הוא לבן. לא כדאי להעמיס בצבעים או במשטחים צבועים על כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. המתבונן הממוצע יכול להרגיש כובד שהוא קורא אותו. עצה שלנו – תשלבו גם לבן בעיצוב שלו. לבן הוא צבע דומיננטי במודעות פרסומיות.

כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכות יוגה

פלטת “תה ירוק”

הפלטה הזאת מתאפיינת בגוונים של ירוק ונגיעות של טורקיז. לגבי טורקיז אתם כבר יודעים מה הוא משדר. אלא שכאן הצבע הירוק הוא הדומיננטי בניגוד לסגול מהפלטה הרוחנית. הירוק משדר צמחיה, טבע ונטורליסטיות. אם הפלטה הרוחנית היא יותר עירונית, אפשר להגיד שפלטת “תה ירוק” היא יותר כפרית. רק תתבוננו בה למשך 5 שניות ותרגישו שחזרתם לטבע.

השילוב של ירוק וטורקיז יחד מקבל אסוסיאציה נוספת. זאת שעל שמה קראנו לפלטה הזאת. נכון מאוד! מדובר בתה ירוק! זה מאוד טרנדי למתג עסק לשיעורי יוגה בצבעים של תה ירוק. המשקה הזה נתפס כבריא ומועיל לבריאות ולנפש כאחד. זה בדיוק מה שהעלון הפרסומי הזה מנסה לשדר לכם – “בואו לתרגל איתנו יוגה! זה בריא לגוף ולנפש”. אם כך תרצו למתג את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם, תוכלו לשאוב המון טיפים מהדוגמה הזאת.

כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכת יוגה / מדריך יוגה

פלטת האדמה

הדוגמה האחרונה לוקחת אותנו לכיוון אחר. הפלטה שכאן היא מונוכרומטית – כלומר אחידה בצבע שלה. כל חלקי העלון צבועים בגוונים חומים. אך גם כאן יש גיוון בין החומים. מנעד הצבעים הזה מתבסס על חומים שחלקם בגוון יותר אדמוני וחלקם בגוון יותר צהבהב. מהסיבה הזאת אנחנו לא תופסים את הפלטה הזאת כאחידה באמת, אף על פי ששלל הצבעים בה הם חומים. את הסיבה לשימוש בפלטה חומה רבים מכם יכולים לנחש. זה מנעד צבעים שמתקשר לאדמה ולגוף. הרי שניהם בגוון חום, מה גם ששניהם חומרים אורגניים. בנוסף, הצבע החום מתקשר גם לעץ. וגם לעץ יש משמעות כפולה. מצד אחד זהו גזע עץ הנטוע באדמה, ומאידך זהו חומר הגלם אשר ממנו עשויים לרוב משטחי הרצפה בסטודיו.

אז כאשר אתם מתבוננים בעלון הזה, אתם יכולים להבחין שהוא בא להגיד לנו “אנחנו נחבר אתכם עם אמא אדמה”. גם כאן יש את השאיפה לייצג טבע, אך טבע שונה שזה של פלטת “תה ירוק”. אם “תה ירוק” מייצג לנו צמחים ונחלים, פלטת האדמה יורדת עמוק יותר אל השורשים.

כרטיס ביקור דיגיטלי מדריכת יוגה / מדריך יוגה

כמו שבטח כבר הבנתם, עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בתחום היוגה הוא עניין של טעם. זאת בדומה למקצועות מכון אחרים. חשוב מאוד שתבינו מה התדמית הרצויה לעסק שלכם. חשוב מאוד שתיצמדו לקווים הכלליים בהם נגענו בתחילת המאמר. מבחינת צבעוניות עדיף לכם לבחור אחת מהפלטות המוצעות. יתכן ותוכלו למצוא פלטה מתאימה שאתם ליקטתם, אך תזכרו שישנם צבעים שלא מומלץ לשלב כלל. לדוגמה אדום וצהוב. אם אתם לא רוצים שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם יראה כמו קבלה לסניף דואר, תשאירו את הגוונים האלה מחוצה לו. מעבר לכך אנו בטוחים שקיבלתם את מירב הכלים מהמאמר הזה.

5 8 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel