עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאמן כושר / מאמנת כושר

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאמן כושר / מאמנת כושר

כרטיס ביקור דיגיטלי מאמן כושר / מאמנת כושר

מי מאיתנו לא שם לב לחשיבות של אורח חיים פעיל ואקטיבי בשנתיים האחרונות? כנראה שאף אחד. עם כל הסגרים והחל”תים של תקופת הקורונה הבנו אחת ולתמיד כמה חשוב לקיים פעילות גופנית. לכן הפעם נלמד אתכם כיצד לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי למאמני כושר! זה מקצוע פופולרי והכרחי עבור אלו שלא מסוגלים לשמור על שגרת אימונים בכוחות עצמם, וגם עבור אלו שאין להם את הידע המתאים. בכלל עם כל המודעות לכושר ופיתוח גוף בשנים האחרונות, אי אפשר שלא לדבר על מדריכי כושר אז בואו לקבל טיפים בהכנת כרטיס ביקור דיגיטלי למאמן כושר / כרטיס ביקור דיגיטלי למאמנת כושר 😉


כרטיס ביקור דיגיטלי מאמן כושר / מאמנת כושר – קווים כלליים

במקרה הזה יש כמה סגנונות בהם ניתן לסגנן את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. בדומה לזה של מדריכי יוגה, גם כאן זה תלוי במה תרצו לשדר. הסגנונות השונים נובעים מהבדלי מגדר, סוג האימון אותו אתם מציעים וגם קצת טעם אישי. באופן כללי אנו נראה כיצד האלמנטים המוכרים לנו מעולם הספורט וחדרי הכושר משתלבים בתוך העיצוב שלנו.

כושר הוא תחום רב-מגדרי. אם יצא לכם ללכת למכון כושר בחייכם, ודאי יכולתם להבחין בכך שיש שם מתאמנים משני המינים. אין בכך ספק. כולם רוצים לעצב את הגזרה שלהם ולשמור על אורח חיים פעיל ובריא. אלא שקיימים הבדלי עדיפויות בין המגדרים השונים. זה גם מתקשר במקרים רבים לסוג האימון עליו אתם רוצים לחזור בשגרה שלכם. יש אנשים שיעדיפו לשמור על שגרת אימוני אירובי שתכלול ריצה ותרגילי גוף. לעומת זאת יש אנשים שיעדיפו שגרת אימונים של פיתוח גוף עם תרגילי כוח והרמת משקולות. כל אחד מסוגי האימון משדר משהו אחר, וזה משפיע באופן ישיר על עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למדריך כושר או עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למדריכת כושר. אם כי יש לציין שכמה מהכללים הם אוניברסליים ונכונים באופן נרחב לעולם הספורט.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאמנת כושר

צורות

אם נתבונן לעומק בשני המודעות שצירפנו כאן, ניתן לראות שהקווים הם אלכסוניים או מקביליים אם תרצו. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שיש שוני סגנוני בין שתי הדוגמאות הללו. אך בכל זאת הקווים האלכסוניים נשמרים בשניהם. הסיבה לכך פשוטה מאוד. קו אלכסוני בצורת מקבילית משדר תנועה. אם נגיד היינו רואים קווים ישרים אנכיים זה, הקונוטציה הייתה ישר הופכת להיות כזאת של עמידה. אבל כאן זה משדר תנועה, ספורטיביות ואקטיביות.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאמן כושר

הזווית במודעות אלה הן חדות. לא תמצאו כאן קווים מעוקלים ופינות מעוגלות. זווית חדה בניגוד לכזאת מעוקלת משדרת עוצמה וכוח. זה דבר שנתקלנו בו כבר במאמרים על כרטיסי ביקור דיגיטליים על מקצועות אחרים – כדוגמת אינסטלטור. בעצם לא נראה קווים “רכים” במודעות של מאמני כושר. לעתים רחוקות נראה זאת במודעות של מאמנות כושר, אבל גם זה במקרים נדירים.

הצורות גיאומטריות שניתן לעשות בהן שימוש תלויות בתדמית שאותה תרצו להשיג. בדוגמה הראשונה ניתן לראות צורות עיגולים וחישוקים קטנים. לעומת זאת בדוגמה השנייה ניתן לראות מסגרת משושה ובה מופיעה התמונה הראשית. למה דווקא הצורות האלו? מפני שהן מסמלות משקולות! הרי משקולות מורכבות ממוט ושתי פלטות מכל צד כאשר הן עגולות או בצורת משושה. ההבדל בין שתי הצורות הוא פשוט מאוד. הצורה העגולה היא יותר עדינה ו”נשית” במידה מסוימת. רצוי להשתמש בה רק במידה ואתם מנסים לשדר חיטוב ואירובי. המשושה לעומת זאת משדר חוזק ועוצמה מאחר והוא מצולע בעל קווים ישרים וזוויות חדות. צורה זו יכולה להיות שימושית מאוד במידה ואתם רוצים לעצב כרטיסי ביקור דיגיטליים למאמני כושר שמתמחים בפיתוח גוף. אם אתם מאמני באדי-בילדינג, לכו על צורת המשושה!

צבעים

מבחינה הצבעים אתם יכולים לראות שקיימים שני סגנונות שונים. במודעה הראשונה יש שימוש במנעד ססגוני למדי של צבעים. הרקע הוא לבן ועליו יש משטחי צבע מדורגים בעלי שני צבעים כל אחד. הצבעוניות המגוונת הזאת בעצם לקוחה מבגדי הספורט הצבעוניים של פעילויות אירובי. אלו מכם שגדלו בניינטיז בטח זוכרים את “גוף בתנועה עם גלעד” ב-5 בבוקר בערוץ הספורט. כל בוקר היינו רואים את גלעד והצוות שלו עם הבגדים הססגוניים שלהם מתעמלים על חוף הים. הסיבה לשימוש במשטחי צבע מדורג ולא סולידי/שטוח היא מאחר שדירוג הצבע מזכיר את הברק המטאלי של בגדי הספורט הצבעוניים.

במודעה השנייה קיים מנעד צבעים צר יותר וכהה יותר. למעשה צבעוניות זו משדרת כוח ופיזיות. לכן מומלץ להשתמש בה בהקשר של אימוני כוח ובאדי-בילדינג. הרי מנעד הצבעים משדר גבריות. הנטייה הטבעית שלנו היא לחשוב שהאדום נוכח כאן בהקשר של דם, אך האמת היא זה לא דם באופן ספציפי אלא אנטומיה של גוף האדם. אדום הוא גם צבע שמשדר מאמץ – גם מונח מתחום עולם הכושר.

לסיום נתייחס לצבע השחור. בשתי המודעות יש שימוש בצבע השחור. במודעה הראשונה זה בנגיעות בלבד. השחור תופס מקום נרחב דווקא במודעה השנייה מפני ששחור הוא צבע שנתפס כגברי וכוחני. אך עם זאת גם במודעה השנייה והעדינה יש שימוש בשחורים. זאת מפני ששחור מסמל אביזרים מוכרים לנו מעולם הספורט. המשקולות לרוב הן בצבע שחור, מזרנים במקרים רבים הם שחורים, ואפילו בגדי ספורט הם לרוב שחורים (בעיקר עבור גברים).


קיימים מגוון דרכים לעצב כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור מדריכי כושר. למעשה זה דבר שהוא נכון לגבי כמעט כל תחום שעוסק בפעילות גופנית כלשהי (יוגה לדוגמה). אלא שכאן העיצוב ממש מתקשר גם להתמחות הספציפית של בעל הכרטיס. זה לא רק מה אתה רוצה לשדר, אלא גם מה אתה מציע ללקוח שלך. ובתחום תוסס וצבעוני כמו ספורט האפשרויות הן רבות!

4.3 3 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel