עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת / קוסמטיקאית

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת / קוסמטיקאית

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת / קוסמטיקאית

אנחנו נרגשים לחתום את הרצף הנשי של מדריכי העיצוב עם מקצוע ידוע ופופולרי בישראל. מקצוע המאפרת! כן, זה גם מתקשר לפורים כמו הכתבה הקודמת. אבל מאפרת הוא מקצוע שתוכלו למצוא בהמון מקומות – בקליפים, בתוכניות טלוויזיה, בחתונות, בפסטיבלים והרשימה עוד ארוכה. אז הנה היא באה אלינו… המאפרת!!! כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת כל מה שצריך לדעת במדריך אחד שלם שיעזור לכם לעצב אותו !!!


כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת / קוסמטיקאית – קווים כלליים

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למאפרת קשור בהכרח לתחום ממנו היא מגיעה. מאפרת תיאטרון ומאפרת לקליפים יעצבו את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלהן כל אחת בדרכה. היום אנחנו נדון בצד הקוסמטי של איפור, ונסביר לכן כיצד לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכן בהתאם. באופן כללי ניתן לומר שאמצעים הגרפיים בהם נשתמש היום קשורים למרכיבי התחום עצמו, אך גם לאופנה נשית עכשווית.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפרת / קוסמטיקאית

צורות

הצורות העיקריות אותן אנו רואים כאן הן משיכות מברשת מסוגים שונים. אמנם ראינו משיכות מברשת גם במאמרים הקודמים, אך כאן הנוכחות שלהן היא מודגשת במיוחד. בטח תהיתן מדוע. הקשר בין איפור למברשות הוא מובהק. מברשת היא הכלי העיקרי והמזוהה ביותר עם מקצוע האיפור. מרבית הפעולות אותן מבצעת המאפרת נעשות ע”י מברשת כזו או אחרת. לכן הימצאות של אלמנטים קשורים למברשות הוא בלתי נמנע כאשר אנחנו מדברות על עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטלי.

היבט צורני נוסף שעליו נתעכב הוא הפונטים. שימו לב שיש כאן שימוש יחסית נרחב של פונטים דמויי כתב-יד. הפונט הוא עגלולי, מחובר ואסתטי. מה הוא בא לייצג כאן? למעשה הצורה העגולה שלו מתקשרת עם נשיות. על קשר מסוג זה הרחבנו רבות בכתבות הקודמות של מדריכי העיצוב. מעבר לכך, פונטים אלו מייצגים תנועת יד בדומה למשיכת מברשת. בעתם הימצאות של כתב-יד ומשיכת מברשת באותה מודעה מייצרת את ההקבלה בין השניים באופן אוטומטי בעיני המתבונן. לפונטים הידניים מתלווים עם פונטי דפוס על מנת ליצור איזון ולייצר תחושה של רשמיות ומקצועיות.

צבעים

הצבעוניות של המודעה מורכבת מכמה גוונים עיקריים. השניים הראשונים הם וורוד פוקסיה ואדום. צבעים אלה הם בעלי קונוטציה נשית ברורה. הם חמים וחושניים ומתקשרים עם צבעים של אודם וסומק. במקביל יש גם גווני פסטל של וורוד על מנת לעדן את הנועזות של האדומים במודעה.

הגוון העיקרי השני שמופיע כאן הוא חום בז’. הצבע הבז’ מופיע כאן בהקשר של צבע עור. הרי איפור נצבע על העור, וכמעט בכל מודעה הקשורה לתחום תוכלו למצוא תמונה של אישה מאופרת כאשר שטח פניה מכסה חלק נכבד מהתמונה. כך בז’ הפך להיות צבע בלתי נפרד ממודעות ופרסומי מאפרות. אמנם יש סיבה נוספת שבגללה השימוש בצבע הזה הולך וגובר. בז’ הוא צבע שנוכח משמעותית בכל הנוגע לאופנה נשית עכשווית. מעצבי בגדים רבים בוחרים להשתמש בצבע הזה לביגוד נשי עליון כדוגמת סוודרים, ג’קטים וצעיפים. אתן יכולות לפתוח תצוגת אופנה ולראות כמה פעמים מופיע בז’ על דוגמניות מסלול.


כפי שוודאי הבנתן, עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי למאפרת ישען במידה רבה על אופנה נשית. זה בא לידי ביטוי עד כדי כך שלעיצוב יהיה טאץ’ של מעצבת אופנה. חשוב מאוד שלא לעשות שימוש מופרז באלמנטים אחרים על חשבון אחרים. תעשו מה שאתן יכולות כדי למצוא את האיזון הנכון. ותזכרו, אופנה היא רק עניין של איזון! 😉

4.5 6 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel