נראות בכרטיס ביקור דיגיטלי – פיצ’רים

נראות בכרטיס ביקור דיגיטלי – פיצ’רים

נראות בכרטיס ביקור דיגיטלי היא נושא שמעסיק אותנו כאן בצורה רחבה ומקיפה. קיימים לא מעט מדריכי עיצוב אותם תוכלו למצוא בקטגוריה המתאימה במאמרים. למרות זאת בעלי עסקים רבים נוטים שלא להשקיע בפן החזותי המקצועי שלהם. לכן אנחנו במאמר זה נפרט לעומק על הפיצ’רים של כרטיסי ביקור דיגיטליים בקטגוריה של נראות ועיצוב, ונסביר מהי החשיבות של מיתוג עסקי.

1. לוגו – נראות בכרטיס ביקור דיגיטלי

חלקכם, אלו שכבר יודעים מהו כרטיס ביקור דיגיטלי, כנראה יכירו את הפיצ’ר הזה כתמונת פרופיל. למעשה בדומה לרשתות חברתיות בכרטיס ביקור הדיגיטלי יש מקום באמצע החלק העליון להצגת תמונה. אלא שבעלי עסקים רבים מעדיפים להשתמש בחלל הזה לתמונת פרופיל שלהם ולא ללוגו עסקי – הסיבה שלשמה החלל הזה נוצר מלכתחילה. הרי בהתחשב על המקום ממנו התפתח הכרטיס ביקור הדיגיטלי, נשים לב כי בכרטיס ביקור דיגיטלי אין תמונת פרופיל אלא לוגו. לכן מומלץ מאוד לשים לוגו בתמונה הראשית. זה משדר הרבה יותר מקצועיות. אין לכם מה לדאוג מפני שיש מספיק מקומות אחרים בהם תוכלו לשים תמונות שלכם.

2. תמונת נושא/קאבר

גם הפיצ’ר הזה נלקח מעולם הרשתות החברתיות. אתם יכולים למצוא אותו בעיקר בפייסבוק או LinkedIn. לרוב לא נוטים לייחס חשיבות לתמונת קאבר, אבל היא יכולה להועיל מאוד. ואם אמרנו שיהיו מספיק מקומות להציג תמונה שלכם, אז קאבר הוא בדיוק המקום לזה. תדאגו שמישהו יצלם אתכם בזמן שאתם עוסקים במלאכה כך שרואים אתכם במרכז בית העסק שלכם. ביחד עם הלוגו העסקי שלכם תיווצר לכם תדמית מקצועית.

3. גלריית תמונות

מכירים את הפתגם “תמונה אחת שווה אלף מילים”? תחשבו מה קורה כאשר יש לכם אוסף של תמונות. תמונות לא משקרות בד”כ. הקהל שלכם ייחשף דרך הכרטיס ביקור הדיגיטלי לגלריית תמונות המציגה לקוחות מרוצים לצד עבודה מקצועית ומרשימה. ואז ההצלחה היא בכיס שלכם.

התמונות המומלצות ביותר לתצוגה בכרטיס ביקור הדיגיטלי צריכות לעמוד בכמה קריטריונים. קודם כל תמונות שלכם בשעת עבודה. זה מאוד מרשים כאשר צופה רנדומלי מתבונן בכם ועד כמה אתם מרוכזים במה שאתם עושים. כך אתם תתפסו כמקצוענים אמיתיים. קריטריון נוסף הוא תמונות של לקוחות מרוצים. זהו פרמטר שקונה את הקהל שלכם. בדומה לביקורות שאתם נחשפים אליהם באינטרנט, גם תמונות של לקוחות מהוות משקל דומה. הקריטריון האחרון הוא תמונות של עבודות ותוצרים מרשימים שלכם. בעצם עליכם לבחור תמונות של התוצרים הטובים ביותר שלכם. אלו שאתם הכי גאים בהם. תתייחסו לזה כמו הארסנל המקצועי שלכם. סוג של פורטפוליו לא רשמי שנמצא בתוך הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם.

4. סרטון וידאו – נראות בכרטיס ביקור דיגיטלי

זוהי פריצת דרך טכנולוגית אמיתית. מי חשב שיום אחד יהיה לנו כרטיס ביקור עם סרטון וידאו בתוכו? אז הנה הגיע היום שבו הכרטיס ביקור הדיגיטלי מציע לנו פריווילגיה שכזאת. לשם כך רצוי להכין איזשהו סרטון קצרצר שמדמה חוויה ראשונית בבית העסק שלכם. הציגו לו את חלל העבודה שלכם, כיצד אתם עובדים בזמן המלאכה ואת התוצאה הנפלאה שרק הלקוחות שלכם נהנים ממנה. לסרטון יש המון כוח מפני שזוהי מדיה מבוססת תנועה. זה הדבר הכי קרוב לביקור אצלכם. אז תוודאו שאתם עורכים סרטון ברמה עם איזו מוזיקה נחמדה.


למעשה ניתן ללמוד שנראות ועיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עבור העסק שלכם מהווה שני דברים. קודם כל זהו המיתוג הכללי של העסק. באיזה אופן הלקוחות רואים אותו ומהי התדמית שאתם מייצרים לעצמכם. הדבר השני הוא מעין טריילר או טיזר לעסק שלכם. דרך המדיות החדשות שהכרטיס ביקור הדיגיטלי מאפשר להטמיע בתוכו, הקהל הפוטנציאלי יסתקרן ויישאר עם טעם של עוד. הדרך היחידה להפיג את סקרנותו היא להגיע אליכם לבית העסק שלכם.

4.5 2 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel