עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין / עורכת דין

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין / עורכת דין

כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין / עורכת דין

אנחנו ממשיכים בסדרת המאמרים הססגוניים שלנו לאחר המאמר הראשון בסדרה. והפעם בתפנית חדה לעבר אחד המקצועות המבוקשים בישראל – עורך דין / עורכת דין. כמו שהבטחנו, אנו נתייחס למגוון רחב של מקצועות, וניתן לכם את הטיפים הטובים ביותר למיתוג העסק שלכם ובמיוחד את כרטיס הביקור הדיגיטלי. אם במאמר הקודם העמקנו במדריכי יוגה, הפעם נקפוץ הרחק אל עולם המשפטים. אז אם אתם עורכי דין וצריכים טיפים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין, המאמר הזה יכול להועיל לכם מאוד!


כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין / עורכת דין – קווים כלליים

עורך דין הוא מקצוע הקשור למערכת החוק וככזה הוא משדר סמכותיות. לכן רצוי לעצב את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם באופן שייצג את העסק שלכם כיוקרתי ומכובד. מתוקף היות מקצוע זה קשור למערכת החוק, יש חשיבות מאוד גדולה להכניס אלמנטים המתקשרים עם יושר והגינות. מיד נדגים לכם כיצד לעשות זאת ולעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין.

צורות

פרסומים של עסקי עריכת דין לרוב מתאפיינים בקווים פשוטים. משטחים ריבועיים, קווים ישרים ומשורטטים, מסגרות עדינות ואלגנטיות. לכל המאפיינים האלו סיבה. סיבה שמשפיעה על האופן בו העיניים שלנו יתרגמו את המוצר הגרפי שנמצא מולנו.
החלוקה למשטחים מרובעים מייצרים בתודעה של המתבונן תחושה של סדר וארגון. הכל נתחם סביב מסגרות שמייצגות רצינות ומתכתבות עם אלמנטים של מסמכים (גם דף הוא מרובע).
הקווים הישרים משדרים יושרה, איתנות והגינות. כל עו”ד שואף ליצור חזות של איש מקצוע שמתקדם בנתיב אחד ישר מבלי לסטות לצדדים. הוא איתן והוגן, ואף אחד לא יכול להסיט אותו מדרך הישר. שימו לב כי המסגרות הן דקות ועדינות על מנת לא לייצר עומס. חשוב לכל עו”ד לייצר רושם של רשמיות ואלגנטיות

כרטיס ביקור דיגיטלי עורך דין / עורכת דין

צבעים

מבחינה צבעונית הגוון הדומיננטי כאן הוא כחול. כחול מאז ומתמיד היה צבע ששידר משהו רשמי. זהו צבע השמיים המתנשאים אל-על, זהו הצבע של חליפות מחויטות, וזהו גם צבע האצולה (אתם בטח מכירים את אמונה העתיקה על דמם הכחול של האצילים). התחושה שנוצרת כאן מהשילוב של כחול עמוק ולבן מייצר בתודעה של המתבונן את הקשר לחליפה של מקצוע מכובד.
לשם הגיוון, ניתן למצוא נגיעות מוזהבות דקות ואלגנטיות על מנת לשדר יוקרה. השילוב הזה של כחול עמוק עם נגיעות מוזהבות היו פופולריות בעיצוב סוויטות נשיאותיות עוד במאה ה-19. לכן לאחר למעלה ממאה שנים, הצופה הממוצע של ימינו מתרגם את שילוב הצבעים הזה כיוקרתי ומלכותי.


עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי בתחום עריכת הדין הוא יותר תבניתי ופחות פתוח לשינויים. יש סיסטמה מאוד מסוימת שמכתיבה כיצד כרטיסי ביקור לעורכי דין צריכים להיראות. זאת בדומה להרבה מקצועות שמתקשרים לסדר וארגון. לכן אם תיצמדו לטיפים שהצענו כאן, אתם תראו די מהר כיצד אתם מצליחים לייצר רשמיות עבור העסק הפרטי שלכם.

4.3 3 מצביעים
דירוג מאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג/הציגי את כל ההערות

מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם @digital.business.cards.israel